dimecres, 5 de març del 2008

l'Escola d'Estiu m'ha reportat dosis d'autoestima

"Col·laborar amb l'Escola d'Estiu m'ha reportat dosis d'autoestima. I no per coordinar temes centrals d'Escola d'Estiu com "El benestar docent" o "La marxa dels centres", no. A començament dels vuitanta, convençut que l'expressió plàstica no era el meu fort (a Magisteri, els meus macramés i estampats no donaven per més) ens vam trobaramb la necessitat, un dia, de fer un rètol per a una d'aquelles activitats "diverses" de final del matí. No hi havia ningú més i vaig agafar retolador i cartrolina. A la primera, tu! Un rètol sense faltes i que a ningú va semblar malament (és clar que... dir que podria ser millor equivalia a fer-lo tu). Satisfet, vaig encarregar-me de tots els rètols (que em van deixar) de les "activitats diverses (que vol dir escriure de tot) durant uns anyets. Des d'aleshores visc la meva vida professional de manera molt més plena: sabent que porto un artista dins.
Gràcies EE Maresme!

Ricard Aymerich